Problemen met inloggen voor Safarigebruikers

Gebruikers van Safari (de browser van Apple) hebben problemen met het inloggen op onze website en bij het reserveren van starttijden.
Het systeem dat wij gebruiken  (E-Golf4U)  maakt gebruik van zgn. iframes om data te tonen op onze website (eigenlijk een site in onze site).
Dit systeem wordt ook gebruikt om in te loggen op onze site en starttijden te reserveren.

Apple heeft in een recente update van hun browser Safari een aanpassing gedaan, waardoor dit niet meer mogelijk is.
Dit heeft gevolgen voor E-Golf4U en de manier waarop ingelogd wordt en starttijden moeten worden gereserveerd

Mogelijke oplossingen voor u als Safari gebruiker:

1.Gebruik een andere browser: Google Chrome of Firefox hebben geen probleem.

2.Gebruik Safari met de tijdelijke aanpassing (workaround) van E-Golf4U:
Als u als Safari gebruiker nu inlogt, dan krijgt u vanuit de E-Golf4U een melding om:
hier te klikken om verder te gaan…” en daarna nogmaals.

E-Golf4U werkt hard aan een oplossing van dit probleem.